Tuesday, April 19, 2011

sehari seblom...

Alhamdulillah... da habis 1 lg pper..
mmm... hari ni, dr mne nk mule ek.. sehari seblom abg nikah..
esok malam abg da jd suami org.. sebnarnye tulis blog nie pon ngan xde perasaan..
mati da hati aku nie..hilang rase..
aku boleh trsenyum depan org, tp dalam pilu..
boleh ketawa, tp dhati mengis..
ak 6pak je kuat tp sebenarnya sangt lemah..
td akak ipar abg tpon.. citer detik2 p bincang blik umah pempuan tu..
ya Allah.. nak marahnye ak.. nape la ade manusia bodoh camtu kt dunia nie
org tua lak tu, da ank pompuan die da ngaku ramai bf,
nk bwk p chek kt hsptal xnk plak.. tkut la tu
alasan tkut kuar pper ke ape ke.. ingat ngare nie xde undang2 ke BODOHH..

tp, nie semua ketentuan.. ak cume rase sekrg nk kuar cari ktengan..
tp mne ak nk perg ek..
ak rase nk jerit kuat2... ak syg abg sangt2..
dulu ak selalu doa.. semoga Tuhan bgkan yg terbaik tuk hbngan kami..
nie mgkin jalan trbaek yg Allah  rancangkan tuk kami..
ak sebnrnya cuba tuk redha n pasrah..
cume perlu masa ckit lagi tuk ak kuatkan hati ni..
aku nk kuat, aku nk tenang...

ya Allah, berikanlah aku kekuatan, ketenangan dan kegembraan
sesungguhnya semua nikmatmu itu telah hilang dariku..
ku mohon berikan aku petunjuk, jalan yg harus aku ikuti..
aku cuma hambamu yg sangt lemah, tidak mampu tuk terus berada dalam ujian mu ini
tunjukkan lah aku jalan keluar daru kepompong kesedihan yang maha dasyat ni..
jgan biarkan aku menyerah kalah pd ktentuan takdirmu..
Allahuakbar....Subhanallah...

menanti hari esok, ade lagi ke keajaipan yg mgkin berlaku,,
tah, xde siapa tahu,perancangan Allah maha sempurna.. nasib aku xde exam esok..
xde la serabut sangat kepale hontak nie,, da la tunggu kekasih hatiku angkat nikah
malamnyer..
bang.. bu sentiasa syg abg...

2 comments: