Friday, April 22, 2011

KETENANGAN MILIKNYE..

Yesss... ak cam da pulih ckit..
xde la tringan sangt kt die
n memang ak pasang niat btoi2 nk lupakan pon
yelakan laki org.. buat pe ak nk ingat die
dose je ak dapat 6t...
ak da pandai trima takdir, ak redha dgn ujian Allah nie
jodoh baru??? mmm... tah, ak pon x tau nk kte pe..
biarlah tunggu je tkdir Allah tuk ak... 
ak nk hepy2.. nk sonok2..
xnk kenal da air mate tu...

td da bli tket..  xsabr nk blik tau.. nk pelok umi..
da x dapat short sem, ak kan hbiskan mase 4bln kt umah
perhh...lame tu, pe nk buat..
harap2 ak dapat kumpul bahan2 tuk buat tesis.. 
ak nk tumpu kt tdy dlu,,
tuk sem nie, ak xleh kte ape la..
da tkdir ak cmni.. susah ak nk kte.
harp2 ak dapt la kptusan yg baek ckit..
wlpon ak tau,,, ak x bnyk usaha pon..
x stdy... dgn perasaan yg x btoi...

best dgr komen2 kkwan dalam fb.. cam leh jwab sume soalan exam
aku????
x terkata lak.. sbb ak maen belasah je
result2,,, mintk2 la ok..

SAYA BUDAK KUAT, SAYA XMO NGIS LAGI
SAYA NK JD DRI SY SPERTI YG SBLOMNYE
SBB SAYA MAIZA WILLIS... 

5 comments:

  1. alhamdulillah...kawan aku dah pulih sedia kala...dah jumpe maizatul akmal yg dulu....syukur sgt2...wa yakin mai kuat hadapi sume ni...ALLAH dah tunjukkan hati mai yg sebenar...sal exam tu jgn pikir sgt yer...INSYAALLAH...semua ok...

    ReplyDelete
  2. aku dah follow belok ko ni... ko follow lak aku punya belok ye MAIZA!!! jiwang jugak ko ni kan...

    ReplyDelete
  3. mai....bgus...smngt2...truskn smngt ye...nadia suke tngk mai yg dlu...ape yg jdi msti brsebab tau..tabahkan ati n hadapi dgn penuh kesabaran tau...ingt yg DIA xkn uji hambaNYA klau kite xmmpu...nadia doakn mai sntiasa kuat hadapi smua ni....n ujian ni akan jdikan kite lbh tabah n sabar dr diri kite yg dlu...mai boleh..caiyok2...(^_^)

    ReplyDelete